WWW.WAARDEERSUBWAY.NLSurvey

Veelgestelde vragen


1. Ik heb de e-mail met mijn "Dank u" - beloningscode niet ontvangen. Waar is deze?

Kijk in uw postvak in en ongewenste mail postvak, en vergeet niet uw e-mailprogramma alsvolgt in te stellen "aanvaard e-mails van customerexperience@tellsubway.com”. Als de e-mail niet in uw postvak in of vak met ongewenste mail zit, klik dan hier om een e-mail naar de klantenservice te sturen en een kopie van uw "Dank u" e-mail te vragen.

2. Wat heb ik nodig om mee te kunnen doen aan deze enquête?

U heeft een geldige, leesbare kassabon nodig van een SUBWAY® restaurant, en een geldig e-mailadres.

3. Hoe vaak kan ik deze enquête invullen?

Momenteel zijn de enquêtes beperkt tot één per klant, per periode van 24 uur.

4. Kan ik gewoon de e-mail afdrukken en deze meebrengen naar het restaurant om mijn "Dank u"-beloning te krijgen?

Nee, sorry – wij vragen u de unieke boncode in de e-mail in te vullen in de daarvoor voorzien ruimte op uw kassabon.

Restaurant

 

FAVORITE STORE

Enter Address or Zip Code

1 Mile = 1.6 km

CHOOSE YOUR FAVORITE STORE